Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

Μάτος ... Η μοναδική αξιόπιστη επιλογή


Είμαι απόλυτα ειλικρινής στις κρίσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει, πως δεν έχω ποτέ λάθος. Λάθη άλλωστε δεν κάνει, μονάχα όποιος δεν προσπαθεί. Σεβόμενος, όμως τόσο στον ΠΑΟΚ, όσο κι εσάς έναν έναν ξεχωριστά, προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν πιο μεστός στις κρίσεις μου. Και θα μιλήσουμε για το κεφάλαιο μπακ. Ο Λεονάρντο Μάτος στα δικά μου μάτια είναι η μοναδική σταθερά κι ο Δικέφαλος πρέπει να αναζητά κι όπως φημολογείται αναζητά έναν αντίστοιχο για τα αριστερά, εκεί που ο Λέοβατς δεν πείθει. Αγωνίζεται όμως συνεχώς, λόγω έλλειψης αξιόπιστης εναλλακτικής. Ούτε ο Γιαννούλης είναι έτοιμος και λάθος που δεν τον δάνεισε ο ΠΑΟΚ εκ νέου. Ούτε ο Κίτσιου είναι ποδοσφαιριστής πρώτης γραμμής, ξεκάθαρα στα δικά μου μάτια. Ενώ ο Κρέσπο είναι λύση ανάγκης κι ο Κοροβέσης, υπολογίζεται ως χαφ-εξτρέμ, όπως επανειλημμένα έχει δηλώσει ο Βλάνταν Ίβιτς. Οπότε προφανώς τίθεται θέμα κι υπάρχει πρόβλημα. Την ίδια ώρα ο Σκόνδρας είναι παροπλισμένος κι ο Κωνσταντινίδης δανεικός στην Ομόνοια ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου